Облік SaaS
нові технології обліку та управління
Автоматизована хмарна бухгалтерська система для підприємств різного профілю. Податкова звітність безпосередньо в податкову (ЕЦП/КЕП) і інтеграція з різними сервісами.
Вхід для клієнтів
Не можете увійти?ПЕРЕВАГИ
- Легкий старт без первинних витрат на ліцензії та сервера
- Мобільний офіс 24/7 дозволяє працювати віддалено в будь-який час
- Широкий базовий функціонал для управління і ведення обліку без доробок
- Централізована архітектура для контролю бізнес-одиниць і консолідації інформації
- Відкрите середовище розробки дозволяє адаптувати рішення під вимоги бізнесу
- Розвинена система управління доступом до даних бізнес-одиниць
- Можливість створити віртуальну компанію під кожного студента безкоштовно
- Інформативна довідка дозволяє самостійно освоїти систему і підготувати курс навчання
- Можливість видачі практичних завдань з персональним контролем кожного студента
Детальніше на сторінці Переваги
Конфігурації:
Конфігурація бюджетна: спеціалізована конфігурація для бюджетних і державних установ, розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в Україні.
Комерційна нерухомість: індивідуальна конфігурація для власників усіх видів комерційної нерухомості і керуючих компаній.
Функціональність
Тарифи
Тариф | Без оплати | Базовий | Корпоративний 3 | Корпоративний 5 | Корпоративний 10 | Корпоративний 20 | Корпоративний 50 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Кількість користувачів | 1 користувач до 1000 документів, або 1 місяць | без обмежень | До 3 користувачів | До 5 користувачів | До 10 користувачів | До 20 користувачів | До 50 користувачів* |
Консультації по ініціалізації даних, вхідних сальдо в систему | |||||||
Роботи по імпорту даних, довідників, вхідних сальдо | 500 грн/год | ||||||
Навчання і технічна підтримка користувачів по роботі з системою | 500 грн/год | ||||||
Адміністрування (налаштування прав доступа користувачів, установка оновлень та ін.) | 500 грн/год | ||||||
Щоденне резервне копіювання | |||||||
Доопрацювання системи до змін законодавства | |||||||
Удосконалення базового рішення | |||||||
Адаптація рішення під замовлення | 700 грн/год | 600 грн/год | 600 грн/год | До 4 годин включено. Далі 600 грн/год | До 8 годин включено. Далі 600 грн/год | До 16 годин включено. Далі 600 грн/год | |
Інтеграція по зовнішньому API | |||||||
Доступ до YouControl | |||||||
Доступ до ЕЦП/КЕП | |||||||
Вартість | 0 грн/міс | 700 грн/міс за користувача | 1900 грн/міс | 2900 грн/міс | 9000 грн/міс | 15000 грн/міс | 29000 грн/міс |
Реєстрація | Реєстрація | Реєстрація | Реєстрація | Реєстрація | Реєстрація | Реєстрація |
* понад 50 користувачів - індивідуальні знижки і умови.
Без оплати
0 грн/міс
Базовий
700 грн/міс за користувача
Корпоративний 3
1900 грн/міс
За детальною інформацією звертайтеся в службу підтримки користувачів:
Новини
05.12.2024
Шановні клієнти! Доводимо до вашого відома, що починаючи з 01.01.2025 року змінюються тарифи з використання сервісу Oblik SaaS. Зміни відбудуться в тарифах: Тариф «Базовий» вартістю 600,00 грн, з 01.
детальніше08.04.2024
Додатково з 08.05.2024 року запроваджуються ліміти та доплата на кількість створених документів Тариф К-сть документів К-сть документів К-сть документів К-сть документів &n
детальніше01.04.2024
Шановні клієнти! Доводимо до вашого відома, що починаючи з 01.05.2024 року змінюються тарифи з використання сервісу Oblik SaaS. Зміни відбудуться в тарифах: Тариф «Базовий» вартістю 500,00 грн, з 01.05.2024 та
детальніше30.01.2024
Відновлено функціонал у довіднику контрагентів. У довіднику контрагентів (Меню Торгівля – Довідники – Контагенти) При додаванні нового контрагента за кодом ЄДРПОУ можна автоматично завантажити інформацію Назва контра
детальнішеПочати працювати з "Облік SaaS" легко
-
Зареєструйте обліковий запис адміністратора компанії
-
Виберіть конфігурацію для своєї компанії
-
Запросіть користувачів на посади або працюйте самостійно